Sahabat..

Saturday, July 14, 2012

bila kisah lama diungkit kembali..

Sejak akhir-akhir nie aku teringatkan sekolah lama aku. 5 tahun menuntut ilmu di sana, banyak kenangan pahit manis dah aku cipta. Sekolah Tuanku Abdul Rahman (STAR) diberi nama. Aku pun tak pasti apa sebab kenapa tiba-tiba aku merindui bumi STAR. 3 hari lepas aku ada termimpi sekali tentang STAR dan last aku jejak kaki ke sana time sport day  bulan April lepas.

Ada orang cakap, kenangan yang kita ada memang tak dapat nak kita padamkan dari hidup kita. Tapi sekurang-kurangnya cubalah untuk menghargai setiap kenangan tersebut. Untuk pengajaran dalam kehidupan yang mendatang. Aku harap Tuhan bagi pentunjuk kepada aku untuk aku tahu apa makna semua ini. Mudah-mudahan. =)



..Once a STARIAN, always a STARIAN..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..