Sahabat..

Friday, July 16, 2010

kembali..

aduyaaaii... dah lama dah rasanye tak mem'blog'kan diri ni. Dah dekat 3 bulan dah. Banyak hal yang nak kena setel. Tapi alhamdulillah, semua tu dapat diselesaikan. Banyak benda yg terjadi. Ada yang manis, pahit, lucu. Sampai nk meng'online'kan diri pon tak sempat.

Tapi aku harap lepas ni, aku ada masa nak update blog aku nie.. Sekarang ni aku da masuk semester ke 3 di kolej profesional mara ni. Da kire senior gak la.. huhu...
Pointer aku pon dah makin meningkat, alhamdulillah. So, study hard lagi lepas ni. Moga aku dapat kejayaan. Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..