Sahabat..

Thursday, July 22, 2010

p1 max..



Semalam aku dengan kawan aku, Hasif pergi ke pusat STREAMYX, nak apply untuk masuk internet kat rumah sewa kiteorang. Tapi malangnya, kawasan rumah sewa kiteorg tu memang TM tak pasang kabel telefon.
Tak hairan la aku pun tak pernah dengar bunyi telefon rumah jiran-jiran aku berdering.
Pastu, kiteorg pun pergi ke Tesco. Nak tahu pasal P1Max, tapi salesman dia lak takde.
Punye la tension kiteorg nie, geram rase. Ada je hal yg nak halang niat kiteorg nie.
Petang tadi kiteorg 5 orang 1 rumah tu sama-sama la pergi Kajang, nak apply P1max.
Tapi sebelum nak pergi tu, kereta Hasif pulak buat hal, aduyaaiii...
Macam-macam.. Tapi alhamdulillah, lepas kereta tu dah boleh hidup kiteorg pergi la Kajang tu. Apply P1max, jalan-jalan jap, pastu balek rumah pasang modem P1max tu.
Lastly, kiteorg semua online.
So, hari ini hari first aku ngan kawan2 aku gune p1max, daftar atas nama aku. haha.. So, lepas ni boleh la aku nak cari bahan untuk assignment.
Senang la sikit, coz sebelum nie aku ulang-alik masuk kolej nak guna internet.
Huhu.. yang penting bila2 masa aku boleh online, FACEBOOK.. Paling penting boleh la updated blog aku nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..