Sahabat..

Tuesday, February 8, 2011

me'maximum'kan yang minimum..


Mungkin strategi baru Celcom untuk meraih keuntungan, dengan me'minimum'kan tambah nilai a.k.a 'top up' mereka. Kalau sebelum ini para pelanggan mereka boleh menambah nilai kredit mereka sekurang-kurangnya RM3.00, namun untuk tahun 2011 ini nilai itu berubah kepada RM5.00.

Jadi, nilai 'minimum' untuk menambah nilai itu sedikit sebanyak menyusahkan pelanggan mereka. Yelaa.. mereka perlu meningkatkan sedikit kos untuk menambah nilai berbanding sebelum ini. Aku sebagai pelanggan setia Celcom, tidak berapa setuju dengan tindakan yang dilakukan oleh pihak mereka.

Namun, nak taknak aku terpaksa la juga 'top up' kredit aku, kalau tak susah la aku bak berhubung dengan teman-teman aku yang lain.

Moga Celcom terus menyediakan perkhidmatan yang memuaskan para pelanggan mereka.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..