Sahabat..

Tuesday, August 2, 2011

Cadbury pon jadi lah..

Dek kerana terlupa untuk membeli makanan untuk bersahur, aku hanya makan coklat CADBURY sahaja. Entah macam mana boleh lupa. Nak taknak, terpaksa la makan CADBURY dengan air sirap. Fulamaakk.. sahur makan coklat. Dah macam western dah cara kamu ni Adol Ihsan.

Malam nanti jangan lupa beli makanan untuk sahur. :)

4 comments:

IMANSHAH said...

saya makan roti je

aliesha kirana said...

alaalalaa kesiannya, xpa, coklat pun sodap! hihihih

nabilah_2908 said...

ok la...ada juga coklat... :)

Selamat Berpuasa... :)

meera syameera said...

terbaik punye sahur..huhuu...coklate..best2..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..