Sahabat..

Tuesday, August 9, 2011

Bagaimana nak tahu siapa FOLLOWER terbaru kita?

Alhamdulillah.. Semakin hari, semakin ramai follower yang sudi menjadi sahabat blogging aku. Walaupun tak semeriah blog-blog yang lain sampaikan follower mereka ada yang dah mencecah beribu-ribu orang, tapi aku bersyukur dengan pencapaian adolihsan.blogspot. :)

Yang menjadi masalah aku sekarang ini, macam mana aku nak tahu siapa ahli baru yang menjadi follower laman Adol Ihsan ni? Contoh, semalam follower aku ada 57 orang, tut..tut.. hari ini dah ada seorang follower terbaru. Tapi aku tak tahu siapakah gerangan follower yang bertuah itu. Lain la kalau ada notification yang bagitahu adolihsan.blogspot ini ada ahli baru ke kan.., takde la aku mencari-cari siapa follower baru aku itu.

Bukan apa, aku pun nak kenal juga siapa sahabat baru aku itu, nak jenguk juga blog dia, nak follow jugak blog dia. Dah ni, aku sendiri tak tahu siapa orang tu, macam mana aku nak follow blog dia. Orang dah follow blog kita, kita kena follow blog dia balik kan? Kongsi-kongsi cerita, tambah sahabat blogging.

Ada siapa-siapa sahabatku yang boleh membantu ?

2 comments:

nabilah_2908 said...

kena edit bahagian profile..masukkan link blog... ;)

tkpe la..kalau tak boleh nak jejak balik...nak buat macam mana kan..? ;)

adol ihsan said...

nabilah :

Oh.. nanti saya cuba.. :)
thanx,,

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..