Sahabat..

Monday, August 8, 2011

Come-back win..

Pergh.. lama betul tak update laman Adol Ihsan kesayangan aku nih.. Maaflah ye, hati aku tiba-tiba membeku daripada ingin bersamanya buat seketika. Haaa.. ni dah terbuka hati aku untuk bersamanya kembali. Chewaah..

Mahu cerita apa ya.. Hmm..


Ini dia, kisah kemenangan bermakna bagi pasukan gergasi Liga Perdana Inggeris, Manchester United apabila berjaya merangkul kejuaraan dalam PERISAI KOMUNITI. Pasukan yang bergelar 'Red Devils' ini menumpaskan jiran tetangga mereka,
Manchester City 3-2.

Gol awal City diperoleh pada minit ke-38, sumbangan Joleon Lescott. Edin Dzeko menggandakan kelebihan gol pasukannya pada minit ke-45.

Babak kedua bersambung, Chris Smalling merapatkan jurang apabila menyumbat gol pada minit ke-52. Nani menjadi penyelamat apabila menyamakan kedudukan 2-2 selang 6 minit selepas itu. Beliau sekali lagi menjadi wira United apabila menyumbat gol kemenangan pada lewat permainan.

Tu dia, 'come-back win' daripada Mnchester United. Tahniah..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..