Sahabat..

Thursday, August 11, 2011

Tragedi Kipas Berdarah.. :)

Hurm.. Penat, baru balik dari futsal. Entah tiba-tiba macam mana kaki ini boleh injured pulak masa bermain. Sakit nya, Tuhan saja yang tahu. Terhencut-hencut kaki aku dibuatnya.

Sampai rumah, mandi-mandi. Buat assignment sekejap. Alhamdulillah, dapat info dari internetberkenaan assignment aku tu. Perut lapar. Juadah lewat malam untuk kali ini, nasi lemak sahaja. Syukur rezeki.

Panas, berpeluh aku. "Switch on the fan please.."

Aku pun bukak la kipas, speed 1. Aih.. cam tak berapa nak laju je bilah kipas ni berpusing. Merajuk ke? Hehe.. Tak mengapalah, malam-malam ni tak perlu la laju-laju kipas tu. Nanti terlebih sejuk pulak. Haa.. bercerita tentang kipas, meh jenguk entry aku yang pernah aku postkan dulu.

Tragedi kipas berdarah. Klik SINI.


Huhu.. saja nak review entry post yang lepas. Ok, mengantuk sudah. Selamat malam.

2 comments:

gadisBunga™ said...

err...ni citer seram ke apa ni?

Anonymous said...

Tak silap kejadian macam ni pernah dilaporkan kat akhbar sampai berjahit kepala budak tu. Tapi tak pasti laa yang ini ke atau kejadian yang lain. Apapun dua-duanya sama situasi.

P/s: Maaf lama tak melawat sini. Sangat sibuk baru-baru ni.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..