Sahabat..

Monday, March 21, 2011

Kepala-kepala bulat..


Gambar ini disnap ketika tamatnya Kem Jabatan Pertahanan Awam yang aku sertai bersama rakan-rakanku yang lain di Seremban, Negeri Sembilan. Semua peserta kem diwajibkan memBOTAKkan kepala mereka. Oppss.. untuk peserta LELAKI sahaja.

Termasuklah aku. Dengan rasa hati yang sangat berat, terpaksalah aku mengucapkan selamat tinggal kepada rambutku yang panjang. Bulat terus kepala aku. Jelas terasa ringan nya.

Cuba teka, yang mana satu kepala Adol Ihsan? Haha..

8 comments:

IMANSHAH said...

ada kepala empat segi?? huhu

adol ihsan said...

haha ..

bersegi-segi pon ade, cikgu .. :)

Areef Ibn Naim said...

assalamu 'alaikum adol,

lehla join sy, sy pun gondol gak, hehehe... sy sekali dh gondol ni, mcm gondol selamany jer, sbb nak tunggu pjg lambat... ni 2 minggu je dh gondol lg, sbb dh tk selesa, hehehe...

adol ihsan said...

wasalam, cikgu areef..

hehe .. bila botak, ringan aje rasa kepala ni..

hehe ..

white rose said...

kepala ke kelapa tu?
mai pinjam sat, nak ketuk2...

kelapa muda ke tua?

adol ihsan said...

white rose :

ape la akak ni.. haha ..
masih muda lagi, huhu,,

nabilah_2908 said...

haha...tiada la gi rambut pnjng.. :)

tkpe..skrg ni kn mmg trend org lelaki rambut botak macam ni... :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
PENDRIVE

adol ihsan said...

nabilah :

haha.. betul2 .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..