Sahabat..

Sunday, March 27, 2011

KIRI ke KANAN ?

Entry ringkas aku untuk pagi yang sangat ini. Dengan rajinnya aku meneruskan usaha menyiapkan assignment aku yang agak tertangguh. Dalam keadaan yang selesema. Tiba-tiba lapar, terus makan maggi, curry flavour. Dah habis makan, terus ke toilet untuk gosok gigi.

Malangnya,
Aku tersilap melangkah dengan kaki kanan.

Mengapa boleh jadi begitu? Entah. Aku pun tak tahu. Tapi aku masih sempat baca doanya.


6 comments:

Miss Tira said...

Melangkah kaki kiri masuk toilet itu sunatkan. Setahu Tira laa. Hmm.

ibuintan said...

as salam Adol..

manusia tak lepas dari sifat lupa.. kan

adol ihsan said...

Miss Tira :

Adol rasa pun macam itu juga.. :)

adol ihsan said...

IbuIntan :

Salam, ibu..

Betul tu, manusia mudah lupa .. :)

aliesha kirana said...

manusia mudah lupa.. biasakan diri untuk ilangkan penyakit lupa..hehehe

adol ihsan said...

aliesha kirana :

Hehe.. jangan makan semut..

Haha.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..