Sahabat..

Wednesday, March 2, 2011

Pisang Tidak Berbuah 2 Kali..

Entry aku sebelum ni pernah menceritakan tentang Honda C70 aku yang telah bergabung tenaga dengan minyak petrol Ron97. Waah.. tu pun secara tak sengaja. Kalau nak tahu ceritanya, klik DI SINI.

Tapi pisang tak berbuah dua kali. Kali ini aku telah memilih minyak yang betul untuk diisi ke tangki minyak C70 aku. Siap FULL lagi tu. Sebelum ini aku memilih Ron97 kerana warna nozzle nya hijau. Warna kegemaranku. Namun, aku terpaksa memilih nozzle yang berwarna kuning, yakni mewakili minyak Ron95.

"Abang.. Pam 8, RM5, warna KUNING.." kataku dengan penuh yakin.

FULL TANK !!

(full tank ..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..