Sahabat..

Sunday, January 31, 2010

thaipusam..

Hari ini aku berkesempatan la turun KL. Nak beli tiket balik Kuantan. Dari kolej, aku naik kereta ngan kawan aku. Sampai Kajang, naik bas Sri Indah ke Kuala Lumpur. Jalan memang sesak jugak lah.
Sampai sana terus ke Puduraya, beli tiket bas PlusLiner, tarikhnya 12 Februari pukul 3.30 petang. Time tu kan cuti raya cina dah start.
Aku perasan kenapa ramai sangat orang India, naik bas tadi pun kebanyakannya orang India. Rupa-rupanya baru aku teringat yanga hari nie Hari Thaipusam. Patut la...
Memang ramai daripada hari-hari biasa, jalanraya pun sesak ngan kereta.
Kat bawah nie la gambar yang sempat aku 'snap'..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..