Sahabat..

Friday, March 12, 2010

benda dah jadi..


Petang tadi aku dapat mesej dari Teh. Dia suruh aku bukak fb, tgk pic Ajah yg eksiden. Aku bukak la, tgk pic dia tu, tetiba je aku rase lain macam. Risau, takut, geram, kesian, semua ada. Campur2... aduyaaii...

Tapi benda dah jadi kan? So, aku pon tak leh buat apa. Berdoa pada Allah supaya 'adik' aku tu cepat sembuh. Nasib baik minggu depan cuti penggal. So, cuti seminggu la. Aku harap cuti nie dia rehat betul2.. biar la cepat sembuh. Ajah.. Ajah..
Hmmmm.. 'adik' aku sorang nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..