Sahabat..

Sunday, August 26, 2012

Back to the BASICS ...

Ok.. Sekarang kena kembali kepada asal. Raya Aildilfitri dah habis. Masa bergembira dah habis. Dah tiba masanya pulak untuk aku memberi sepenuh perhatian kepada apa yang sepatutnya aku lalui. Dan selepas pelbagai masalah, dan dugaan yang aku tempuhi sepanjang cuti hari raya baru-baru ini, sekarang aku perlu ke peringkat yang seterusnya yang mana aku perlu fokus kepada penentu kejayaan aku.

Segala masalah yang masih belum selesai itu aku perlu ketepikan seketika untuk memberi laluan kepada perkara-perkara yang lebih penting di kolej aku ni. Bukan aku cakap semua masalah itu tak penting, TAK ! Cuma kalau aku nak selesaikan dengan cepat pun tiada gunanya jugak sebab aku sekarang berada di kolej walhal masalah-masalah tu berada jauh dari aku. Mungkin ianya akan selesai bila aku dapat pulang bercuti lagi untuk lain masa.

Aku berdoa moga segala apa yang aku hajati akan termakbul dan moga segala-galanya baik-baik aje .. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..