Sahabat..

Tuesday, May 10, 2011

Akhirnya Sempurna !!!

YEAHHH !!!!!!!!!!!


Selesai sudah segala tugasan aku untuk semester ini. Gembira bukan kepalang lagi. Dan aku dah boleh menarik nafas lega yang paling panjang dalam dunia. Puas hati.


Lepas ni nak buat apa, Adol Ihsan?

  1. Movie marathon (layan movie-movie dalam laptop)
  2. Basuh baju (mandikan semua pakaian yang tertangguh)
  3. Kemas bilik (bilik dah tak rupa macam bilik dah)
  4. Ber-FUTSAL (main futsal sepuas-puasnya)

    ~dan~

  5. BEREHAT (paling penting)

8 comments:

Shamsuddin Amin said...

blogging x der dlm senarai ke...? haha

ibuintan said...

tahniah..moga beroleh kejayaan cemerlang


balas dendam la ni!

adol ihsan said...

Shamsuddin Amin :

oh.. terlupa nak list kan, tapi kompem dalam list..

:)

adol ihsan said...

ibuintan :

hehehe.. balas dendam .. :)

adwafarahin said...

yeay! slmt berjimba2 ye adol!..hehe

adol ihsan said...

adwafarahin :

Waa.. terimas, Selamat2... :)

kakpah said...

selaamat bercuti.
panjang cuti ni adol..

Miss Tira said...

Tahniah. Lepas ni bolehlah rehat puas-puas. Hehehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..