Sahabat..

Sunday, May 8, 2011

Tumpang lalu..

Hurmmm..

Mengeluh sekejap, walaupun perbuatan itu tidak baik dalam kehidupan kita. Tapi nak buat macam mana, dugaan demi dugaan diterima, cubaan demi cubaan terpaksa di hadapi. Namun, itu bukanlah 1 alasan yang perlu kita gunakan untuk menyesal akan hidup ini kerana Tuhan sudah aturkan hidup kita sebaik yang mungkin. Waahh.. berceramah pulak si Adol Ihsan ini.

Hari ini 8 Mei 2011, genaplah 11 ketul assigment yang telah selesai di-settle-kan. Hanya tinggal seketul lagi yang perlu dibereskan untuk semester ini..

Haahh.. ambik kau..

Sedar tak sedar aku perlu menyelesaikan 12 misi bagi mencapai kejayaan aku.
(Cerita nak gempak, padahal assignment je). Hehe..

Tapi aku bersyukur pada yang Maha Esa, semua ujian Dia dapat aku tempuhi dengan jayanya.

Yang tak seronoknya, aku tak dapat meluangkan masa aku untuk blog kesayangan aku ni. Aduhaaii.. sedihnya. Tengok la entry aku untuk tahun 2011 ini, start bulan Januari sampai bulan Mac memang jelas ada peningkatan jumlah entry yang aku post-kan. Masuk je bulan April, berlakunya revolusi di mana kadar kemalasan aku untuk mengupdate blog semakin mendadak naiknya. (bagus tatabahasa kamu, ADOL IHSAN)

Ini entry yang ke-4 untuk bulan Mac, walaupun dah 8 hari kita berada di bulan ini. Aku hutang 2 entry untuk bulan ini. Oh.. itu baru bulan Mac, kalau bulan April lepas hanya ada 13 entry, April ada 30 hari. So, aku hutang 17 entry dengan Encik April. (bayar ansuran boleh??)

InsyaAllah, lepas ini aku akan cuba untuk meluangkan masa aku dengan blog ini. Juga dengan blog sahabat-sahabat aku yang lain. Aku nak mintak maaf, tak sempat nak SINGGAH, TERJAH, MASUK, MELAWAT, atau BERLEGAR-LEGAR di blog kalian semua. Tak cukup masa untuk berbuat demikian.

MAAF..!!

2 comments:

adwafarahin said...

dahulukan yg penting :)

Anonymous said...

Buat yang terbaik ya. Huhu. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..