Sahabat..

Monday, February 22, 2010

cuti raya cina..

aku start cuti raya cina ari tu ari jumaat, 12/2/2010.. seminggu,,
ni lah serba ckit pe yg aku buat time cuti ari tu..

jumaat - isnin,
- sejam lepas kaki aku jejak rumah, terus gerak pergi terengganu, rumah kazen aku.
- tidur kat sana 4 hari 3 malam.
- tolong makcik aku hantar makanan kat rumah orang.
- penat giler.
- balik kuantan hari isnin petang, 1 family kazen aku tu pon ikut sekali.

selasa - khamis,
- pergi keluar jalan2 ngan family aku.
- buat assignment yang diberi, banyak jugak la.
- jumpa kawan2 ngan adik2 angkat aku.
- malam-malam pergi surau.

jumaat - sabtu,
- kemas mana2 barang nak bawa balik kolej.
- sabtu pagi ada latihan bolasepak, pastu tengahr pergi kenduri kahwin.
- petang tu pergi padang main bola.

ahad,
- ready for going back.
- bas pukul 11, plusliner, seat tingkat atas depan skali.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..