Sahabat..

Thursday, November 25, 2010

posting terakhir..




Ini adalah post terakhir aku untuk bulan November ini, dan yang terakhir untuk tahun 2010 .
Sebab apa?
Sebab kat rumah aku tiada internet. So, aku takleh nak mem'blogging'kan diri.
Nak taknak, kena la 'bersara' seketika sampai tahun depan.

Tatkala post ni sedang ditaip, aku sedang bermain mesej dengan junior aku time kat STAR dulu (huhu.. nak kena bagi tahu jugak ke?).
Dah lama aku tak dengar apa-apa berita dari dia. So, borak panjang la aku dengan dia.

Sambil dengar lagu, aku study. Paper terakhir aku untuk final exam nanti, Bahasa Inggeris = bahasa utama di dunia.

Nanti dah nak balik ke kampung halaman yang tercinta. Semua barang termasuk pakaian dah aku kemas.
Bercuti semester selama 2 bulan lebih.
Banyak benda nak buat nanti.

Kewangan aku agak tak stabil sekarang nie, maknanya aku kena berjimat cermat. Jangan boros berbelanja. Hehehe..

Dan aku mengucapkan terima kasih kepada semua yang singgah di blog aku nie.
Kepada 9 follower aku ni, terima kasih sebab mengikuti. Daripada tiada follower langsung. THANK YOU FRIENDS..
Maaf atas semua kesalahan aku, sama ada sengaja atau tak sengaja. Moga aku boleh ber'blogging lagi tahun 2011 nanti.

Amin ..
Assalamualaikum ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..