Sahabat..

Thursday, November 11, 2010

final exam..



Entry pertama untuk November nie berkaitan dengan final exam aku di Kolej Profesional Mara, Beranang. So, aku kena focus sepenuhnya untuk exam nie.
Don't play-play.. Haha,,

Paper exam untuk hari ini, Khamis, 11 November 2010 adalah Pendidikan Islam. Bermula jam 2.00 petang selama 2 jam setengah.

Next paper, Isnin, 15 November 2010, Sejarah.

Then, Selasa, 23 November 2010, paper Information Technology. Lastly, paper English pada Khamis, 25 November, 2010.

Good luck to me..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..