Sahabat..

Sunday, November 14, 2010

kenapa saya suka rumah saya..



kenapa saya suka rumah saya..?
kenapa saya suka rumah saya..?

dia cantik sangat..

kenapa saya suka rumah saya..?

ada ayah, ada mak..
kakak..
abang..

kenapa saya suka rumah saya..?
kenapa saya suka rumah saya..?

saya suka kucing saya..
"saya sayang kucing saya"

kenapa saya suka rumah saya..?
kenapa saya suka rumah saya..?

mak masak nasi..
seddaaappp (semua dia masak)..
sluurrrpp...
kenapa saya suka rumah saya..?

sebab dia bessttt..

"erm.. lepas balik tu, main badminton, main bola sepak.."
ramai kawan baik saya..

kenapa saya suka rumah saya..?
kenapa saya suka rumah saya..?

“memang saya suka la”..
"kenape kamu tanye soalan macam ni..?"

bluurrpp...
alhamdulillah..

hehehehe..

> dipetik dari iklan sempena kemerdekaan oleh Petronas pada 2007

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..