Sahabat..

Thursday, September 22, 2011

Refreshing..

Halamak aaaaiiii......

Dah bersawang dah laman Adol Ihsan ni. Mana pergi tuan kedai blog ni? Dah kena pecat ke? Hehe..



Itu je yang mampu aku luahkan. Sibuk sangat ke aku ni?

SIBUK beraya..

SIBUK kira duit perbelanjaan..

SIBUK kemas rumah..

SIBUK dengan asiggment..

SIBUK dengan adik-adik..

SIBUK mencari kasih sayang..

SIBUK mendapatkan keceriaan hidup..

SIBUK dengan mengejar kejayaan..

SIBUK dengan kehidupan dunia dan akhirat..

dan

SIBUK sampai lupa seketika dengan blogging..


InsyaAllah akan aku luangkan lebih masa pada blog aku yang tercinta ini. Hohoho.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..