Sahabat..

Tuesday, January 31, 2012

Insan terhebat aku..

Huh.. Entry aku kali ini tak mau nak cakap-cakap. Just nak post 1 gambar yang ter-SANGAT-lah HEBAT-nya. Gambar ni dah menang 'PICTURE OF THE YEAR" dalam mimpi aku hari tu. Kira memang terbaik la gambar ni. Perghh..

Hah.. apa-apa pon anda semua nilaikan sendiri yee..


my IBU, my BAPAK ..

Haa.. inilah gambar yang aku maksudkan. Macam mana? Romantik tak? Bak kata omputih, CWEET tak? Inilah 2 orang insan yang paling hebat pernah aku miliki. Memang tiada tolok banding, galang ganti. Kira 2 orang insan ini adalah satu-satunya, eh.. silap, dua-duanya dalam dunia ni. Hehe..

LOVE both of them very much.. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..