Sahabat..

Wednesday, February 1, 2012

Baru ku teringat...

Hehehehe...

Kenapa tersengih-sengih ni?

Aku ade post-kan entry tentang 1 blog contest yang aku join. Entry-nya ade kat bawah post ini, tak pun anda semua boleh klik DI SINI. Dah selesai penuhi syarat-syarat penyertaan, aku rasa macam ada benda lagi yang aku tak buat. Aku nak log out pun macam cursor mouse aku ni tak bagi aku log out. Entah kenapa. Then, aku ronda-ronda la sekeliling blog aku. Sambil-sambil tu aku pergi singgah kat blog orang lain. Komen sana, komen sini. Lepas tu, baru la aku teringat

.........................

Rupa-rupanya aku LUPA NAK SENT LINK PENYERTAAN aku kepada pihak penganjur. Macam mana pihak penganjur tu nak tahu yang aku masuk contest yang dianjurkan ke tidak, kan ? Hahaha..

2 comments:

nabilah_2908 said...

hahahaha...mujur la teringat... ;)

good luck eh... :)

adol ihsan said...

nabilah_2908 :

Haha.. tu la pasal..
anyway.. tq.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..