Sahabat..

Thursday, July 12, 2012

siri baru Keluarga Iskandar

Ada sebuah siri baru yang ditayangkan di Astro Prima, KELUARGA ISKANDAR. Siri yang bertemakan keadaan dalam sebuah keluarga. Aku nak bercerita panajang pun tak reti, sebab baru 2 episod ditayangkan di kaca TV. Aku pun hanya sempat tengok episod yang pertama sahaja disebabkan semester baru kolej aku dah bermula. Nak tengok macam mana ? Rumah sewa aku mana ada TV. Nak tak nak, kena la tengok secara online. Tu pon kalau ada sumber nye. Setakat ni aku search macam takde. Di YouTube pun takde, tonton pun takde.




Apa-apa pun, aku nak tengok jugak !! Kena search online sampai dapat cerita ini sebab naluri aku mengatakan siri ini memang layan. Haha.. Kira sempoi la. Takde sedih-sedih, takde aksi-aksi. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..