Sahabat..

Sunday, April 15, 2012

Hajat Tercapai..

Semalam tercapai jugak hasrat aku nak ke Bukit Ampang. Takde lah nak sangat ke sana tu, tapi just setakat nak singgah, nak menikmati panorama bandaraya Kuala Lumpur. Cheeewahh !! Lepak kat sana dalam 2 jam setengah. Happy-happy dengan kawan aku, 7 orang. Lepak-lepak, borak-borak, gelak-tawa. Memang semalam hari untuk berseronok la, hari tanpa assignment. Yelaa.. kalau tak, selama ni asyik berdating je dengan assignment tu. Sampai takde masa untuk berseronok dengan hidup. Tu yang semalam aku balas dendam tu.

Yang terkilan sangat nye, sebab tak dapat nak snap gambar Kuala Lumpur dari atas sana tu. Nak tak nak terpaksa la aku abadikan gambaran panorama tu dalam ingatan aku.. Hehe. Gerak balik rumah dalam pukul 5 pagi. Syukur la sebab Tuhan bagi peluang kat aku untuk menikmati permandangan tu.

4 comments:

Kakcik Seroja said...

Lepak sama kawan2 lelaki tak mengapa, asal jagan buat perkara yang ditegah agama... :)

nabilah_2908 said...

next time boleh pergi lagi...boleh ambil gambar banyak2.. :)

Aliesha Kirana said...

alaaa nak tgk gmbonyeee. heheeh

gadisBunga™ said...

duduk kat bukit ampang sampai kul 5? takde nyamuk ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..