Sahabat..

Sunday, April 22, 2012

Weekend yang bukan untuk aku..

Weekend yang agak malang buat insan yang bernama Mohd. Afdholl Ihsan. Kenapa ?

  1. JUMAAT hari yang mengantuk, sampai tertidur dalam kelas agama.
  2. Si DIA keluar jalan-jalan meninggalkan aku keseorangan di kolej, last-last ada emergency kes di pertengahan jalan dia.
  3. Keluar lepak dengan kawan-kawan, tapi amat membosankan. Sampai pukul 2 pagi. Boleh pulak diaorang bercerita pasal hantu-hantu nie. Aku dah la lemah semangat bab-bab ni.
  4. Balik rumah dalam pukul 6 pagi, dalam ketakutan. Kot-kot lah kan ade 'benda' ikut.
  5. SABTU dijangkiti selesema dengan tiba-tiba. Susah nak bernafas.
  6. Keluar malam dengan si DIA dalam keadaan yang tak selesa dek kerana selesema.
  7. Kalah 'bet' dengan si DIA. 2 kali pulak tu.
  8. Terpaksa hantar dia pulang ke hostel dengan kereta atas sebab gate belakang kolej dah berkunci. Ayat punya ayat dengan pak guard, alhamdulillah lepas.
  9. Laptop masuk virus, 2 kali.
  10. AHAD pagi terbangun lewat, makan nasi tengah hari tak habis. Membazir.
  11. Keluar jalan-jalan dengan si DIA. Baju comot terkena air coklat. Dah jadi sepelet.
  12. Balik rumah dalam keadaan basah kuyup dek kerana hujan.
  13. Manchester United seri 4-4 dengan Everton.
Walau ape pun yang berlaku, aku bersyukur atas ape yang berlaku. Semua yang terjadi ada hikmah nye. :)

2 comments:

nabilah_2908 said...

macam2 dugaan...sabar je la.. ;)

gadisBunga™ said...

so apa hikmahnya man u seri dgn everton?

kihkihkih!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..