Sahabat..

Wednesday, August 4, 2010

practice make perfects..



Training a.k.a. latihan..
Dalam dunia ni semua orang pernah buat latihan. Memang menipu la kalau sseorg tu mengaku yang dia tak pernah buat sebarang latihan.
Tapi kebiasaannya orang dapat latihan dari cikgu kat sekolah. Maksudnya, kerja sekolah la .. So, terpaksa la buat.
Bukan sebab nak lagi mahir, tapi sebab takut kena marah dengan cikgu kalau tak siap.
Macam aku, alhamdulillah.. Semua latihan aku dapat siapkan dalam masa yang ditetapkan.
Selain latihan macam tu, ade gak latihan dari segi lain.
Contohnya, latihan bolasepak. Tapi zaman sekarang orang panggil football training.
Chewaah..
Masuk hari ini, 4 Ogos 2010 adalah hari yang ke-4 aku mengharungi training bola kat kolej aku. Untuk ready menghadapi friendly match against Kolej Lagenda.
Aku fikir balik, ada la dalam 2 tahun dah aku tak pernah training bola.
Last aku training, time form 4. Kat STAR.
Bila aku aku start training ni, rasa kekok sikit. Yela.. dah lama tak buat, rasa lain la jugak.
Tapi bila dah lama, boleh biasakan diri.
Banyak la gak teknik-teknik latihan yang diberi. Tapi penat tu memang ada la.
So, aku harap semua training tu dapat memantapkan lagi diri aku dalam bolasepak. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..