Sahabat..

Friday, October 15, 2010

first contact lens..

"Tak mungkin la.."



Tu la ayat yang pertama terpancul dari mulut aku bila dapat tahu yang aku kena pakai contact lens untuk main bola sepak.
Yela.. seumur hidup tak pernah pakai, tetiba kena pakai. Wajib lak tu.
Kalau tak pakai, alamatnya tak dapat la aku nak merasa main bola sepak untuk wakil kolej.
Nak, taknak.. Terpaksa la aku beli 1 set.

Harga sepasang = RM20.
Pakej yang ditawarkan, 3 pasang = RM45.

So, aku beli pakej tu.
Selain itu, aku beli cecair pencuci contact lens = RM10, dan
cecair untuk mencuci mata = RM8

So, jumlah semuanya = RM63.
Bebaloi la..

Sebab apa?
Sebab aku dapat rasa apa yang orang lain rasa.

Rasa apa?
Rasa macam mana main bola sepak tanpa pakai cermin mata.
Hahahaha...

Mula-mula aku pakai, aku amik masa 10 minit. Seksa nya la nak pakai.
Tapi alhamdulillah, lama-kelamaan aku daboleh pakai contact lens tu dalam masa tak sampai seminit.
Ajaib.. Hahaha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..