Sahabat..

Friday, October 8, 2010

KASUKMA 2010, di KM Banting..



Pada tarikh 1 hingga 3 Oktober bertempat di Kolej Mara Banting, berlangsungnya Karnival Sukan Mara (KASUKMA) 2010.
Kolej yang menyertai karnival tu :
> Kolej Profesional Mara, Beranang.
> Kolej Profesional Mara, Seri Iskandar.
> Kolej Profesional Mara, Bandar Penawar.
> Kolej Profesional Mara, Indera Mahkota.
> Kolej Profesional Mara, Melaka.
> Kolej Mara, Banting (tuan rumah).
> Kolej Mara, Seremban.
> Kolej Mara, Kuala Nerang.
> Kolej Mara, Kulim.


Rezeki aku tahun nie, dapat la wakil kolej dalam acara bola sepak. Hasil undian kumpulan, KPM Beranang berada dalam kumpulan B bersama-sama KM Banting, KPM Indera Mahkota, dan KPM Bandar Penawar.



First game lawan ngan KM Banting, seri 1-1. Next game, bertemu ngan KPM Indera Mahkota, menang 2-0. Last game lawan ngan KPM Bandar Penawar, seri 0-0.
Kteorg dpt jadi naib johan kumpulan je.
Separuh akhir bertemu ngan KPM Seri Iskandar. Ade fight gak la match tu. Yela.. referee layangkan 2 kad merah, 6 kad kuning. Tapi takdelah sampai gaduh.
Kteorg kalah game tu, 0-1.

Untuk merebut tempat ke-3 lak, kiteorg lawan ngan KM Seremban. Kalah 1-2. Melepas la nak dapat medal. Tapi kire ok la dapat tempat ke-4, top 5 tu..

Pingat emas pertama kiteorg dapat dari acara futsal wanita. Gagah jgk wanita-wanita KPM, Beranang.

Lastly, juara keseluruhan dimenangi oleh KPM, Beranang. Bangga jgk la masa tu. Hehe..
Second, KM Banting. Third, KPM Indera Mahkota.



Harap tahun depan aku boleh mewakili kolej aku lagi unntuk KASUKMA. Tuan rumah untuk tahun depan, KPM Bandar Penawar.

Sekian...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..