Sahabat..

Wednesday, October 6, 2010

bulan kerja..

Huh.. mengeluh sekejap aku dengan apa yang terjadi beberapa hari ni.
Kerja-kerja rumah banyak giler, dengan assignment nye, test nye, quiz lagi, pastu presentation yang kena buat. Memang masak la aku. Hahaha,,
Tp tu kira titik tolak aku untuk berjaya la tu.

Blog kesayangan aku ni pon dah lama dah tak updated.
Entry post untuk September just 1 je..
Sibuk dengan kehidupan seharian. Kerja memang menambah, tak henti-henti.
Entry kali ni pon yang pertama untuk bulan Oktober. Nasib baik la aku dapat curi masa sikit nak tulis ni. Kalau tak, agak-agak boleh bersawang la blog aku nie.

InsyaAllah dalam 2 minggu lagi, semua kerja boleh setel.
Mudah-mudahan segala kehidupan aku diberkati Allah . Amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..