Sahabat..

Friday, January 7, 2011

happy birthday, bapa..

Tanggal 4 Januari, 2011. Tarikh itu merupakan ulang tahun kelahiran ayahanda aku yang tercinta, Mohd. Shariff Bin Sangiring.

Hadiah apa yang aku bagi? Sebiji gelas..
Boleh la ayah aku gunakan untuk minum air kegemaran beliau.
Adik aku pun bagi sebiji gelas sebagai hadiah. Adik-beradik, hadiah mesti sama cuma corak aje lain.
Ibu pula, menghadiahkan 1 set dart kepada ayahanda.
Yela.. ayah aku tu aktif dalam sukan dart, dah berapa kali menang peringkat Pahang. Tapi aku aje yang tak berapa minat terhadap sukan itu.

Moga ayahanda aku bahagia di samping keluarga, dipanjangkan umur, dan dimurahkan rezeki.

Aku sayang ayah aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..