Sahabat..

Monday, January 17, 2011

ampun cikgu..

Pernah sekali aku komen di dalam blog cikgu aku, HOK SENGOTI. Komen aku itu mengandungi unsur semangat ke atas kekalahan pasukan sekolah aku dalam 1 kejohanan hoki di Ipoh.
Yang aku tersilapnya, aku boleh menyatakan nama sekolah tersebut.

Aku perasan yang cikgu aku hanya menggelarkan sekolah itu sebagai 'sekolah bintang'. Tapi entah macam mana aku boleh pulak 'mention' nama sekolah itu.
Bukan niat aku untuk mengaibkan, tapi aku berbangga dengan sekolah aku itu. Walau apa pun yang terjadi, aku tetap bangga dengannya.
Sekolah yang terletak di Ipoh itu memang hebat, 5 tahun aku menuntut ilmu di situ sejak 2004.

Selepas ini, mungkin aku pun akan menggelarkan sekolah aku itu sebagai 'sekolah bintang'.

Buat empunya blog HOK SENGOTI, saya memohon maaf atas ketersasulan saya 'menaip' nama sebenar 'sekolah bintang' itu. Tiada niat apa-apa, cuma kesilapan yang tak disengajakan oleh saya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..