Sahabat..

Thursday, July 7, 2011

Mari..!! Mari..!! Jualan murah..

Baru pulang dari kedai buku di Semenyih, Selangor. Waahh.. lama tak 'menziarahi' kedai buku. Biasa time sekolah menengah selalu la datang nak beli alat tulis. Yelaa.. takkan datang kedai buku nak beli mesin basuh pulak kan. Huhu..

Tapi yang bestnya kedai itu dalam proses nak tutup cawangannya di situ. So, nak tak nak terpaksa la mereka meng'clear'kan semua stok yang ada dengan menjualnya dengan harga yang rendah. Memang tersangat la rendahnya. Sampai pemadam yang harganya RM0.60 dijual dengan diskaun 20%. Hah.. punya la nak habiskan stok.

So, aku pun tak lepaskan peluang dengan membeli sedikit peralatan alat tulis untuk pembelajaran aku nanti.


Beg kaler purple = RM3.00, 50% = RM1.50

Manilla card = RM0.80, 20% = RM0.64

Sampul surat = RM0.30, 20% = RM0.24

Test pad = RM3.95, 20% = RM3.16

Yang di bawah ini paling special. Alaa.. yang glow in the dark tu. Yang lekat-lekat kat dinding tu. Bila gelap, ia seakan-akan bercahaya.


Hiasan dinding = RM1.95, 20% = RM1.56


Aku ada terperasan yang tarikh aku beli barang-barang ini, 7/7/2011 dan masanya, 17:07. Kebetulan ke?

2 comments:

Santan Berlada said...

mak aih...
murahnyer... ^^

Hanys Najib said...

sampai pemadam pon bagi murah gila? wahh..betol2 clearance ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..