Sahabat..

Friday, July 8, 2011

Futsal lagi, Ipoh...

Futsal... futsal.. futsal.. Sebahagian besar hidup aku berdiri di atas platform sukan ini. Setiap minggu ada sahaja teman-teman aku yang ajak bermain futsal. Biasa nye malam la. Huhu. Seronok ke? Boleh la dan aku mencari kepuasan setiap kali bermain.

Hujung minggu ini aku gerak ke Ipoh, Perak untuk menyertai satu kejohanan futsal di sana. Target menang ke? Tak la, kami mencuba nasib sahaja selain mencari pengalaman baru bermain di tempat orang. Kalau ada rezeki kami juara, alhamdulillah.

Hah.. dah alang-alang aku dah sampai Ipoh sana nanti, aku ingat nak singgah sekolah kesayangan aku, Sekolah Tuanku Abdul Rahman (STAR), Ipoh. Rindu pulak rasa hati ini. Orang ada cakap, alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan. Sambil menyelam minum air. Tapi tujuan aku ke STAR itu bukan nak buat pekasam ke, nak minum air ke, tidak sama sekali. Hehe.. Hanya sekadar menziarahi bumi yang pernah aku tinggal untuk menuntut ilmu selain jumpa dengan junior-junior aku yang lain.

Ok, doakan kecemerlangan kami di sana. :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..