Sahabat..

Sunday, July 24, 2011

Kad kuning pertama..

Waaa... lamanya tak update blog Adol Ihsan ni. Huh.. Sibuk sikit la 2, 3 hari ni dengan kehidupan seharian aku yang mencabar. Waah.. ayat skem giler.. haha..

Baru selesai kejohanan futsal terbuka yang aku sertai di bawah kelolaan pihak kolej baru-baru ini. Perjuangan kami sepasukan hanya sehingga di peringkat suku akhir apabila kalah 1-0 di tangan pihak lawan.

Aku dihadiahkan KAD KUNING oleh pengadil perlawanan kerana sengaja menyentuh bola, menambahkan lagi rasa ralat dalam hati. Huhu.. dan itu adalah kad kuning yang pertama bagi aku sepanjang karier aku dalam arena futsal.

Kira ok la, bukan senang nak dapat hadiah yang berharga macam itu dari pengadil. Hehe..

Entry yang simple sahaja malam ini, jumpa lagi..

( hambik kau... )

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..