Sahabat..

Wednesday, April 13, 2011

PONTENG kelas..

hari
ini

ADOL IHSAN

-
-
-
-
-
-
-

PONTENG kelas..

SYSTEM ANALYSIS (SA) = 2 jam
VISUAL BASIC (VB) = 1 jam
~
~
~

~
~
~

ape nak jadi dengan kamu ni huh? ADOL IHSAN..??
-
Datang kolej nak balajar, bukan nak ponteng-ponteng ni.
~
~
~
~

Jangan kamu berani lagi melakukan perkara yang sedemikian..




FAHAM..!!??

14 comments:

nabilah_2908 said...

atas sebab apa kamu ponteng kelas...? :)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
BLOG REVIEW : LIFE 101

aliesha kirana said...

haip! nak kene babap ni..huhhuhu... AK pun penah bljr gak subjek2 di atas..heeheh.. mesti Adol amik cos IT kan..heheeh

adwafarahin said...

haha adol
mcm x bese lak kan..hehehe

Miss Tira said...

System analysis. Yang buat gun chart tu semua kan. Eh ye ke. Mana Tira tahu Tira belajar memasak je. Haha. Jangan malas-malas pergi kelas ya. :)

gadisBunga said...

ponteng? nak kene rotan ni~

ibuintan said...

Adol... knapa ponteng kelas?

ni yang ibu marah ni, nak jadi apa nanti? Penyanyi? Pelakon? Bintang felem?

hahaha... tengok mak tiri dah marah

h A n Y S said...

hehehe..1 perkara yg biasa..sbb dlu penah buat jgk, ekeke~

adol ihsan said...

nabilah :

Hehe.. terlajak tidur.. :p

adol ihsan said...

aliesha kirana :

hehe.. a'ah, IT..
seronok belajar IT ni..

:)

adol ihsan said...

adwafarahin :

hehe.. adwa pun same gak, kan?

hehe..

:)

adol ihsan said...

Miss Tira :

Hehe.. memasak? nanti masak untuk adol 1 menu taw..

:)

adol ihsan said...

gadisBunga :

Rotan ? Aisey.. jgn kuat sgt libas tu nanti..

:)

adol ihsan said...

ibuintan :

Hehe.. tertidur la.. Kelas kul 8, sedar dah kul 8.15..

Nak mandi lagi, make-up lagi.. tak sempat..
Haha..

:)

adol ihsan said...

hanys :

hehe.. tahu takpe..

Dah berpengalaman..

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..