Sahabat..

Saturday, March 12, 2011

Cuti sekolah sudah tiba..

Cuti sekolah sudah tiba. Tapi untuk pelajar sekolah sahaja ke? Bagaimana dengan pelajar-pelajar kolej atau universiti yang lain yang turut sama bercuti? Ada ke orang panggil cuti kolej? Atau cuti universiti? Yang biasa kedengaran, hanya cuti sekolah. Tapi tak mengapalah, cuti tetap cuti.

Jadi, bermula hari ini, Sabtu, 12 Mac 2011 merupakan hari pertama musim cuti yang diberikan oleh pihak kolej aku. Cuti selama seminggu yang berakhir pada Ahad akan datang bersamaan dengan 20 Mac 2011.

Apa perancangan aku untuk cuti seminggu ini? Tak tahu lagi, aku pun tak plan apa-apa. Cuma berharap tiada apa-apa perkara yang buruk akan berlaku. Semoga semua baik-baik sahaja. Dan untuk seminggu inilah aku bercuti daripada mengonlinekan diri daripada berbloging dan berfacebook.

Kenapa?

Sebab di rumah aku tiada internet. :)
Kenapa tak ke cyber cafe? Malas. Huhu..

Sehingga bertemu di masa akan datang. Salam..

2 comments:

white rose said...

kakaka...

bagi akak cuti/ bekerja adalah sama...

xde perbezaan...

bezanya bole bangun lewatttttt...!!!

adol ihsan said...

white rose :

haha .. mane boleh bangun lewat,
nanti rezeki tak masuk ..

hehe ..

tp tidor tu pon 1 ibadat,, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..