Sahabat..

Thursday, July 14, 2011

Tahniah STAR..

Alhamdulillah.. Berakhir sudah pertandingan akhir Bahas Piala Perdana Menteri yang berlangsung di Putrajaya International Convention Centre (PICC), Putrajaya.

Bagi kategori bahas Bahasa Inggeris yang berlangsung di sebelah pagi tadi, Kolej Tunku Kurshiah telah dinobatkan sebagai juara mengalahkan Sekolah Dato’ Abdul Razak.

Manakala bagi kategori bahas Bahasa Melayu, Sekolah Tuanku Abdul Rahman (STAR) yang mewakili kerajaan telah berjaya mengalahkan pihak pembangkang yang diwakili oleh Sekolah Menengah Sultan Abdul Halim.

Syukur ke hadrat illahi, sebagai bekas pelajar STAR, aku berasa sangat berbangga dengan pencapaian ini. Lagipun, STAR ni pun memang terkenal dengan pasukan pembahas yang terbaik. Hehe.. Aku tak berkesempatan untuk menontonnya di Putrajaya di sana tu tapi hanya sekadar menontonnya di WebTV Rasmi Kementerian Pelajaran Malaysia.

Once a STARIAN, always a STARIAN..

7 comments:

white rose said...

yolah...sekolah ang...

white rose said...

tahniah ek...





lupe lak

hahaha...

ibuintan said...

tahniah tuk STAR... cikgu Iman tentunya amat gembira kan

adol ihsan said...

white rose :

Hehe.. sekolah saya, hehe.. mekacih,, :)

adol ihsan said...

ibuintan :

Terima kasih, ibu.. :)

Alang Ridhwan said...

wohooo!!!! alhamdulillah.. penantian yang agak lama.. tumpang bangga je kita nih.. once a Starian, always a Starian.. kn adol?

IMANSHAH said...

tahniah buat supporter

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..