Sahabat..

Sunday, March 20, 2011

Bulan Mac : Fokus..

Musim cuti untuk diri aku dah pun sampai di penghujungnya. Bermulalah tugas aku sebagai pelajar untuk mengejar kejayaan yang aku impikan selama ini. Dah tak boleh nak main-main lagi.

FOKUS..!!

Bermula dengan assignment pertama untuk subjek Database. Tugasan yang diberikan oleh pensyarah aku itu perlu dihantar pada hujung bulan Mac ini. Aku dikehendaki ke sebuah syarikat untuk menemubual bos syarikat itu tentang sistem yang digunakan dalam mengendalikan data-data yang terdapat dalam syarikat tersebut.

Kedua, assignment untuk subjek System Analysis. Tugasan ini juga perlu dihantar pada hujung bulan Mac ini. Aku dikehendaki menemubual bos syarikat roti atau kek untuk mendapatkan maklumat bagaimana data-data yang berkaitan dengan produk-produk mereka disimpan.

So far, 2 interview aku kena buat.

Tugasan yang seterusnya, untuk subjek English, aku dan beberapa kawan aku dikehendaki mengendalikan 1 meeting ala-ala company style. Kami perlu merakam meeting kami dan menghantarnya dalam bentuk VCD kepada pensyarah. Perlu diantar pada pertengahan bulan Mac ini.

Tugasan terakhir untuk bulan Mac ini adalah assignment untuk subjek Programming Concept. Aku perlu mencipta 1 sistem yang boleh digunakan oleh orang ramai. Apa konsep untuk sistem itu? Aku tak tahu lagi, sebab pensyarah belum maklumkan secara terperinci lagi.

Kesimpulannya, aku ada 4 tugasan yang perlu diselesaikan dalam bulan Mac.



Good Luck, Adol Ihsan..

4 comments:

white rose said...

semoga terus berjaya...
jangan nakal2...

adol ihsan said...

white rose :

terima kasih, akak ..
nakal sikit2 je .. haha .

nabilah_2908 said...

assignment dgn student mmg tk dpt dipisahkan.. :)

pape pun..wish u best of luck..!!! :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MAIN MASAK-MASAK

adol ihsan said...

nabilah :

betul2 ..
terima kasih,, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..