Sahabat..

Friday, February 25, 2011

Jumaat : Hari Baju Melayu..

Hari ini Jumaat, seperti biasa untuk ke kolej pelajar lelaki digalakkan untuk memakai baju melayu. Yela.. untuk menghormati hari Jumaat sebagai penghulu segala hari.

(kotak-kotak kemejaku..)

Nak dijadikan cerita, hari ini aku tak memakai baju melayu tetapi hanya berkemeja kotak-kotak dan berseluar slack. Aku dapat merasakan diri aku agak JANGGAL dek kerana pemakaian aku, sebab sebelum ini tiap kali hari Jumaat, aku pasti memakai baju melayu. Sepasang pulak tu. Warna HIJAU, warna kegemaranku. :)

(hijau merimbun segar..)

Alasan aku tak memakai baju melayu, sebab baju itu tak basuh lagi. Hahaha.. Tu la, ADOL IHSAN ni malas betul membasuh. Bukan guna tangan pun kalau nak membasuh nya, washing machine kan ada.

So, lepas ini tiap kali hari Jumaat tiba, ADOL IHSAN 'wajib' pakai baju melayu untuk ke kelas.

2 comments:

Alang Ridhwan said...

baju hijau 2 bkn yg ko slalu pkai time skola ke?

adol ihsan said...

alang ridhwan :

haha.. ingat lg kau ngn baju tu ek .. a'ah,, kne smpan la ..

memori tu ..

huhu,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..