Sahabat..

Tuesday, February 22, 2011

contest ' PILIHAN HATI WR ' ..

Waahh.. Kaler pink gitu bannernye. Ini adalah contest yang ke-3 aku join. Kalau anda juga berminat untuk men'join'kan diri, sila klik SINI.


Siapakah gerangan WR ini? Hmm.. WR a.k.a White Rose a.k.a Ros Putih. Warna putih selalu dikaitkan dengan perkara yang suci, yang tiada kekotoran padanya. Dan seseorang insan yang memiliki hati yang sesuci ros putih ini mempunyai perasaan cinta yang mana cinta itu adalah cinta sejati. Chewaahh.. bermadah puitis gitu. Dan WR mungkin insan yang mempunyai ciri-ciri hati yang jujur, ikhlas, dan sesuci putih ros itu. :)

Mengapa saya mahu join contest ini? Selain kita berkongsi cerita di blog masing-masing, mungkin ini adalah cara lain untuk memeriahkan industri blogging ini. Hahaha... macam artis lak. Support our blogger each others. Dan mengikut naluri hati saya :

Johan : PH3
Naib Johan : PH1
Ketiga : PH2

2 comments:

white rose said...

fuyyooohhh...teruja aku membacanya...

agak2 aku ni suci ke hatinye?

miahahaha...

wei, thanks yee sudi join contest nih...

PENYERTAAN ANDA DITERIMA...

adol ihsan said...

huhu .. terima kasih ,, :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..