Sahabat..

Tuesday, February 15, 2011

'pop up windows' untuk comments..

Waah.. Sekian lama menunggu, baru sebentar tadi aku berjaya meng'edit' blog kesayangan aku ni. Edit apa? Haaa.. Mai chek nak habaq mai. Sleng utaghro gitu. Huhu...

Selama ini aku tak reti nak setting untuk bahagian comment supaya bila ade blogger lain yang nak comment mana-mana post aku, windows untuk comment itu akan terpapar hanya sekadar 'pop up windows'. Yelaa.. bagi memudahkan mereka memberi komen mengenai post-post aku.

Lebih kurang begini la rupa 'pop up windows' itu :


Bagaimana untuk meng'edit' setting itu ? Haa..
Klik di SINI.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..