Sahabat..

Thursday, February 17, 2011

dik..

Lirik lagu yang sedikit sebanyak berkaitan dengan hidup aku..

Dik, aku pinta kau akan selalu setia,
Dik, aku mohon kau selalu menemani,
Saat ku tengah terluka,
Kala ku tengah gundah.

Ku akan menjagamu,
Di bangun dan tidurmu,
Di semua mimpi dan nyatamu,
Ku akan menjagamu,
Tuk hidup dan matiku,
Tak ingin, tak ingin kau rapuh.

Dik, jangan engkau pergi tinggalkan aku,
Oohh..
Dik, ingin aku cinta dan cinta selalu,
Saat kau tengah terluka,
Kala kau tengah gundah.

Ku akan menjagamu,
Di bangun dan tidurmu,
Di semua mimpi dan nyatamu,
Ku akan menjagamu,
Tuk hidup dan matiku,
Tak ingin, tak ingin kau rapuh.

- 'Dik' by : Wali Band -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..