Sahabat..

Tuesday, February 22, 2011

2 in 1..

Setelah 3 minggu masa yang diberikan oleh pensyarah aku untuk aku menyiapkan tugasan, akhirnya pada tarikh yang ditetapkan aku berjaya menghantar kedua-dua tugasan itu.

Tugasan yang pertama..

Tarikh : 17 Februari 2011 (Khamis).
Subjek : Database.
Tajuk Tugasan : Video Rental Database Management System.
Pensyarah : Pn. Mawarwiduri Ab Halik.


Tugasan yang kedua..

Tarikh : 18 Februari 2011 (Jumaat).
Subjek : System Analysis.
Tajuk Tugasan : System Development Life Cycle.
Pensyarah : Pn. Nur Akmal Hafizan Binti Kamal Iqbal

2 comments:

white rose said...

PERGGHHHH...

hebat laa kau buat esemen sampai 2...

bagus, jangan tangguh2 keje...

belajar rajin2...

adol ihsan said...

haha .. pancit giler buat asemen nih..

huhu.. btw, thnx.. akan ku blajar rajin2 ..

haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..