Sahabat..

Sunday, February 13, 2011

sahabat sejati..

Petikan yang agak popular di facebook buat masa sekarang ini. Dah ramai kawan aku yang 'post' petikan ini ke 'dinding' profile aku. Apa-apa pun, baguslah kita mendoakan kesejahteraan kawan kita dan diharapkan hubungan persahabatan kita kekal sampai bila-bila.

kamu salah 1 shbt yg aku sayang dengan niat baik


سْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ

Ya الله ,shbt saya yang membaca ini adalh shbt yg soleh,kuat,sabar, sayangilah dia serta kasihilah dia. bantu tingkatkan kehidupannya, mudahkan rezekinya,sehatkn bdnnya. Jika dia melangkah,slmtkanlah dia, mudahkan langkahnya.

أَمِِيْن يَا رَبَّ العَالَمِينْ

kirim ke-9 shbt yg kamu sayangi dlm waktu 9 minit 9 orang itu jg m'doa..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..