Sahabat..

Thursday, February 24, 2011

memori lama terungkai kembali..


Assalamualaikum, semua.

Dua tiga hari ini aku agak kurang menjenguk laman ADOL IHSAN yang tercinta ini. Dek kerana kehidupan aku yang agak sibuk, membuatkan aku terlupa sejenak tentangnya. Moga tak berkecil hati ya. Entry post aku kali ini aku ringkas sahaja.

Seketika tadi, aku baru sahaja 'tersinggah' ke satu blog kepunyaan insan yang pernah bergelar STARIAN. Siapa itu starian? Haaa.. starian adalah gelaran bagi pelajar-pelajar yang pernah menuntut ilmu di Sekolah Tuanku Abdul Rahman, (STAR) Ipoh. Pendek kata, starian itu adalah pelajar STAR. Memandangkan aku pun seorang starian suatu ketika dahulu, hati aku terdetik untuk membaca entry-entry yang di-post ke blog ini. Semua entry itu adalah berkaitan dengan STAR, Ipoh. Kehidupan di sana. Kenangan di sana. Pahit manis bila menjejak kaki di sana.

Aku pun tak mahu cerita panjang. Kalau nak tahu lebih lanjut ini adalah link blog tersebut :


1001 cerita tentang STAR.

2 comments:

white rose said...

owh, kau MADE IN STAR ye...
dekat laa dgn perkampungan akak...

ni anak murid cikgu imanshah...

hahaha...

xpe2, take ur time...

wat laa berbagai2 emosi...

adol ihsan said...

a'hah .. STAR ku cintai,, chewaahh..

huhu,, tengah beremosi nie ..

ahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..