Sahabat..

Thursday, February 17, 2011

waahh.. saya dah mula ber'skype'..


Sedang bergelumang dengan assignment buat masa ini. Aku pun masih tak boleh memejamkan mata aku yang tunggu masa untuk tidur. Namun, di sebalik pembikinan assignment, aku sempat 'create' skype untuk profile aku. Waahh... sempat lagi aku mengambil kesempatan.

Rakan aku ada menceritakan tentang ciri-ciri skype ni bagaimana, aku pun tertarik dan terus sign up. Tak sampai 5 minit aku dah ada profile skype aku sendiri.

So, mana-mana anda yang berada di luar sana, add la skype saya :

surfers_avenue@yahoo.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
adolihsan.blogspot adalah blog aku yang pertama. Segala perkara yang tertulis di dalam blog ini adalah dari naluri hati aku semata-mata. Dan aku memohon maaf jika ada antara perkara-perkara tersebut boleh melukakan hati kalian yang sudi mengunjungi blog ini..